Home » Jouw verhaal » Klantverhalen en testimonials

Klantverhalen over complexe producten of veelomvattende dienstverlening

Oprechte testimonials en klantverhalen overtuigen vaak meer dan een brochure of webtekst. Zeker als het gaat om implementatie van complexe techniek, een uitgebreid adviestraject, een verdiepende academische opleiding. De tekstschrijver die 't snapt helpt je het enthousiasme en vertrouwen van jouw klanten te verzilveren. 

Concreet beeld van jouw toegevoegde waarde

Een klantverhaal over jouw toegevoegde waarde maakt complexe vakkennis, innovatie of visie achter jouw product of dienst op een ervaringsgerichte manier toegankelijk. En, nog belangrijker: potentiële nieuwe klanten krijgen direct een concreet beeld over wat jij voor hén kunt betekenen. 

Unieke klantwijsheid

Mijn ervaring als tekstschrijver van klantverhalen is zelfs dat klanten de toegevoegde waarde van een complex product of veelomvattende dienstverlening soms beter en kernachtiger weten te verwoorden dan marketeers. Een klantverhaal kan dus zelfs de marketingafdeling inspireren.

De juiste vragen stellen

Door gebruik te maken van een tekstschrijver die met de juiste vragen de verschillende dimensies van jouw toegevoegde waarde bij je klanten naar boven weet te halen, ontstaat een authentiek én uniek verhaal waarmee potentiële nieuwe klanten zich kunnen identificeren.

USP's komen tot leven

Als leek met een wetenschappelijk achtergrond,  en een flinke dosis nieuwsgierigheid en inlevingsvermogen, wil ik gewoon weten hoe jouw product of dienstverlening het (professionele) leven van je klant veranderd heeft, en waarom. De energie die ik daarvan krijg zet ik als tekstschrijver graag in voor een testimonial of klantverhaal waarin de USP’s van jouw complexe product of dienstverlening tot leven komen.


Een greep uit recente opdrachten

'Wanneer ik nu een bepaalde dynamiek zie, kan ik voorspellen waar ik moet bijsturen'

Interview met Thijs Evers (Manager Engineering bij Bilfinger Tebodin) over zijn ervaringen met de Executive Master of Business Administration van TIAS School for Business and Society.
Naar interview


'Ik heb op een natuurlijke manier de lat voor mezelf hoger gelegd'

nterview met MIchiel Reedijk (Marketing Manager binnen de afdeling Marketing Strategie bij ABN AMRO MeesPierson) over zijn ervaringen met de Master of Marketing & Customer Management van TIAS School for Business and Society.
Naar interview


'The Focus on business and society definitely contributed to my leadership development'

Interview met Marizel Vorster over haar ervaringen met de Full-time MBA van TIAS School for Business and Society.

Naar interview


‘Hoe anderen totaal anders kunnen denken over een probleem en de oplossing, is heel inspirerend’

Interview met Walter Kemp (taxateur van bedrijfsmatig vastgoed bij het Rijksvastgoedbedrijf) over zijn ervaringen met de opleiding Master of Real Estate van TIAS School for Business and Society.
Naar interview


'Ik heb echt geleerd vraagstukken vanuit verschillende perspectieven te bekijken'

Interview met Arjanne Herdingh (Unithoofd P&O Jeroen Bosch Ziekenhuis) over haar ervaringen met de opleiding Master of Management and Organization van TIAS School for Business and Society.
Naar interview


2 klantverhalen over Advanced Programs van TIAS School for Business and Society

‘In eerste instantie ben ik het programma gestart met losse masterclasses die aansloten bij mijn interesse voor het vinden en leggen van verbindingen die er nog niet zijn, maar waar wel waarde ligt.' Lees verder

‘Voorheen was ik iemand die zei: “Dit zijn onze doelen en dat willen bereiken.” Nu kan ik dankzij de opleiding veel meer zeggen: “We weten de richting en gaandeweg gaan we in die richting onze doelen bereiken, en misschien buigen we de richting wel een beetje om.”’ Lees verder


3 studenten van TIAS School for Business and Society over hun ervaringen met volledig online onderwijs in coronatijd

Mart: 'Om je mededeelnemers te leren kennen, werden online speeddates ingezet. Erg leuk en effectief.' Lees verder

Charlotte: 'De groepsbinding vond ik zelfs sterker dan bij een onsite programma.' Lees verder

Gerard: ‘TIAS wist de online techniek creatief in te zetten. Dat heeft me positief verrast.’ Lees verder