Van complexe kennis naar content met impact
Beschikken mensen in jouw organisatie over complexe vakkennis en visies die jij als marketeer graag wilt delen? De tekstschrijver die 't snapt helpt deze inhoud om te zetten in content die niet alleen lekker wegleest, maar ook jouw doelgroep raakt en in beweging zet. Dat scheelt de inhoudelijke experts in je organisatie een hoop tijd.
Blogs, white papers en interviews
Als leek met een wetenschappelijk achtergrond en een flinke dosis nieuwsgierigheid en inlevingsvermogen, heb ik als tekstschrijver een gezonde afstand tot het inhoudelijke verhaal. Dat stelt me in staat de informatie naar boven te halen die nodig is om de gekozen doelgroep op een soepele manier mee te nemen in een blog, white paper of interview met impact. Ook de stappen die voor de inhoudelijke expert logisch en vanzelfsprekend zijn, maar voor de doelgroep niet, pak ik mee.
Judith Slikker-de Kanter, senior marketeer bij TIAS School for Business and Society: ‘Van mooie, persoonlijke testimonials tot blogs en whitepapers met onze hoogleraren. Heleen gaat voor TIAS Business School met de meest uiteenlopend materie aan de slag en levert altijd.'
Recente opdrachten
Bedrijfsreportage - Aerzen Rental: 'Onze compressoren zijn elektrisch en olievrij'
Bedrijfsreportage voor B2B-magazine Europoort Kringen. Marc Peters, sales manager Benelux van Aerzen Rental, vertelt over de innovatieve en duurzame technologie die het bedrijf inzet bij hun plug & play luchtoplossingen voor industriële processen.
Bedrijfsreportage - CoThink: Gestructureerd problemen oplossen werkt beter
Bedrijfsreportage voor B2B-magazine Europoort Kringen. CoThink-oprichters Ron Vonk en Jan Willem Vernhout vertellen over hun aanpak bij het oplossen van technische problemen.
Interview over wat er nu nodig is om de SDG’s in 2030 te realiseren
Interview voor TIAS School for Business and Society over de resultaten van de Nederlandse SDG Barometer 2022 met Mirjam Minderman, beleidsadviseur bij TIAS op het gebied van duurzame ontwikkeling, en Filip Caeldries, hoogleraar Strategisch Management en Organisatie bij TIAS. Ze gaan met elkaar in gesprek over wat er moet gebeuren om de SDG’s in 2030 te realiseren, en hoe TIAS daaraan bijdraagt.
Moderne onderwijsvernieuwers aan zet in mbo en hbo
Interview voor TIAS School for Business and Society met Marc Vermeulen, Academic Director van het nieuwe Advanced Program Onderwijskwaliteit en vernieuwing in het Mbo en Hbo van TIAS.
‘Je krijgt een completer beeld om tot passende handelingsadviezen te komen’
Interview voor PAO Psychologie met Tirza Bosma, docent van de PAO-cursus Observeren als diagnostisch middel.
Aantal vrouwen in top van ziekenhuizen stabiliseert
Persbericht voor TIAS School for Business and Society over de resultaten van de Hospital Leadership Monitor 2022. De Monitor onderzoekt het geslacht, de leeftijd en de achtergrond van bestuurders en toezichthouders in Nederlandse ziekenhuizen.
‘Je wordt tijdens de behandeling niet zo makkelijk meer verrast’
Interview voor PAO Psychologie met Renate Geuzinge, hoofdocent van de Psychotrauma Opleiding VCT Volwassen van de PAO-Trauma Academie.
‘Het stempel “uitbehandeld” bij kinderen met vroegkinderlijke chronische traumatisering bestaat niet’
Interview voor PAO Psychologie met Anneke Vinke, hoofddocent van de Psychotrauma opleiding VCT Expert Kind en Jeugd van de PAO-Trauma Academie, opleider in de Multidisciplinaire Integrale Traumabehandeling.
‘De helft van de therapeuten zet al positieve CGT-interventies in’
Interview voor PAO Psychologie met Steven Strietman, docent van de PAO-cursus Positieve cognitieve gedragstherapie bij complexe problematiek.
‘Je bent veel beter in staat om met cliënten aan veiligheid te werken dan je denkt’
Interview voor PAO Psychologie met Judith Yntema, docent van de PAO-cursus Geweld en onveiligheid in het gezin.
Dorkas Koenen: 'Marketing gaat ook over klantbelang'
Interview voor TIAS School for Business and Society met Dorkas Koenen, CMO van de Rabobank en gastdocent van de TIAS-Masterclass Marketingstrategie.
Pricing: de beslissende factor voor bedrijfscontinuïteit
Interview voor TIAS School for Business and Society met Tijs Rotmans, Adjunct Professor bij TIAS School for Business and Society en Managing Partner van The Pricing Company.
Hoe je talentontwikkeling springleven en relevant houdt
Interview voor TIAS School for Business and Society ter gelegenheid van 20 jaar partnership Randstad-TIAS. Karolien van Montfoort, Senior Manager Global Learning & Development bij Randstad, en Prof.dr. Filip Caeldries, hoogleraar Strategisch Management en Organisatie bij TIAS, gaan met elkaar in gesprek over wat nodig is om talentontwikkeling springlevend en relevant te houden in een wereld die continu in verandering is.
Tekstschrijver voor Veenendaal en verder
Voorheen schreef ik vooral voor opdrachtgevers in de regio Veenendaal - Midden-Nederland. Sinds 2018 ben ik op avontuur in Frankrijk met zelfvoorzienend leven en de verbouwing van een oude boerenschuur. Vanuit dit mooie land werk ik als de tekstschrijver die 't snapt met veel plezier voor Veenendaal en verder. Binnenkort ook voor jou?