Klantverhalen over complexe producten of veelomvattende dienstverlening

Oprechte testimonials en klantverhalen overtuigen vaak meer dan een brochure of webtekst. Zeker als het gaat om implementatie van complexe techniek, een uitgebreid adviestraject, een verdiepende academische opleiding. De tekstschrijver die 't snapt helpt je het enthousiasme en vertrouwen van jouw klanten te verzilveren. 

Concreet beeld van jouw toegevoegde waarde

Een klantverhaal over de toegevoegde waarde van jouw product of dienst, maakt de complexe vakkennis, innovatie of visie erachter op een ervaringsgerichte manier toegankelijk. En, nog belangrijker: potentiële nieuwe klanten krijgen direct een concreet beeld over wat jij voor hén kunt betekenen. 

Unieke klantwijsheid

Mijn ervaring als tekstschrijver van klantverhalen is zelfs dat klanten de toegevoegde waarde van een complex product of veelomvattende dienstverlening soms beter en kernachtiger weten te verwoorden dan marketeers. Een klantverhaal kan dus zelfs de marketingafdeling inspireren.

De juiste vragen stellen

Door gebruik te maken van een tekstschrijver die met de juiste vragen de verschillende dimensies van jouw toegevoegde waarde bij je klanten naar boven weet te halen, ontstaat een authentiek én uniek verhaal waarmee potentiële nieuwe klanten zich kunnen identificeren.

USP's komen tot leven

Als leek met een wetenschappelijk achtergrond,  en een flinke dosis nieuwsgierigheid en inlevingsvermogen, wil ik gewoon weten hoe jouw product of dienstverlening het (professionele) leven van je klant veranderd heeft, en waarom. De energie die ik daarvan krijg, zet ik als tekstschrijver graag in voor een testimonial of klantverhaal waarin de USP’s van jouw complexe product of dienstverlening tot leven komen.


Greep uit recente opdrachten

Goudappel Groep kiest voor meer grip op invulling van management- en directieposities

Klantverhaal vanuit organisatie- en deelnemersperspectief met het Executive Leiderschap & Management Programma van TIAS School for Business and Society. 

HR-Manager Ronald Pruisscher vertelt over zijn beweegredenen, inzichten en ervaringen vanuit organisatieperspectief. Luc Wismans vertelt over zijn ervaringen als deelnemer. 
Naar klantverhaal


Ik heb de stap kunnen maken naar input leveren op strategisch niveau’

Klanrverhaal van Bas Kampen, Logistic Manager bij Vanderlande, over zijn ervaringen met de Master of Operations and Supply Chain Management van TIAS School for Business and Society.
Naar klantverhaal


'Het is je opdracht als bestuurder publieke waarde te creëren waarmee je het verschil maakt’

Klantverhaal van Titia Bredée, directeur-bestuurder bij Nuffic, over haar ervaringen met het Advanced program voor Bestuurders in Publieke en Non-profit sector van TIAS School for Business and Society.
Naar klantverhaal


‘Ik schrijf mijn college- en raadsvoorstellen nu op een andere manier’

Klantverhaal van Birte Metz, Senior Adviseur Bestuur en Bedrijfsvoering bij BMC, over haar ervaringen met de Master Public and Non-Profit Management van TIAS School for Business and Society.
Naar klantverhaal


‘Theorie is belangrijk maar je leert minstens net zoveel van elkaar’

Klantverhaal van Bas van Vugt, Executive Director bij Rabo Investments, over zijn ervaringen met de Executive MBA van TIAS School for Business and Society.
Naar klantverhaal


'Leren hoe bedrijven een positieve maatschappelijke impact kunnen hebben, bleek de juiste aanpak’

Klantverhaal - Caio Garrido, Sustainability Consultant bij een van de grootste banken in Nederland, over zijn ervaringen met de MBA van TIAS School for Business and Society. (Vertaling van origineel in het Engels geschreven verhaal)
Naar klantverhaal
.


‘Ik weet nu wat ervoor nodig is om de verbinding tussen IT en de business te realiseren’

Klantverhaal - Veronie Boonk, Manager Digitale Transformatie bij PWN, over haar ervaringen met de Master Informatie Management en Digitale Transformaties van TIAS School for Business and Society.
Naar klantverhaal


'Ik wilde minimaal een gelijkwaardige sparringpartner worden van de directie’

Klantverhaal - Mike Burgers, Head of Customer Care & Digitization bij Moba Groep, over zijn ervaringen met de Executive MBA van TIAS School for Business and Society.
Naar klantverhaal


'Wanneer ik nu een bepaalde dynamiek zie, kan ik voorspellen waar ik moet bijsturen'

Klantverhaal - Thijs Evers, Manager Engineering bij Bilfinger Tebodin, over zijn ervaringen met de Executive Master of Business Administration van TIAS School for Business and Society.
Naar klantverhaal


'Ik heb op een natuurlijke manier de lat voor mezelf hoger gelegd'

Klantverhaal - Michiel Reedijk, Marketing Manager bij de afdeling Marketing Strategie bij ABN AMRO MeesPierson, over zijn ervaringen met de Master of Marketing & Customer Management van TIAS School for Business and Society.
Naar klantverhaal


'The Focus on business and society definitely contributed to my leadership development'

Klantverhaal - Marizel Vorster over haar ervaringen met de Full-time MBA van TIAS School for Business and Society.

Naar klantverhaal


‘Hoe anderen totaal anders kunnen denken over een probleem en de oplossing, is heel inspirerend’

Klantverhaal - Walter Kemp, taxateur van bedrijfsmatig vastgoed bij het Rijksvastgoedbedrijf,  over zijn ervaringen met de opleiding Master of Real Estate van TIAS School for Business and Society.
Naar klantverhaal


'Ik heb echt geleerd vraagstukken vanuit verschillende perspectieven te bekijken'

Klantverhaal - Arjanne Herdingh, Unithoofd P&O Jeroen Bosch Ziekenhuis, over haar ervaringen met de opleiding Master of Management and Organization van TIAS School for Business and Society.
Naar klantverhaal


2 klantverhalen over Advanced Programs van TIAS School for Business and Society

‘In eerste instantie ben ik het programma gestart met losse masterclasses die aansloten bij mijn interesse voor het vinden en leggen van verbindingen die er nog niet zijn, maar waar wel waarde ligt.' Lees verder

‘Voorheen was ik iemand die zei: “Dit zijn onze doelen en dat willen bereiken.” Nu kan ik dankzij de opleiding veel meer zeggen: “We weten de richting en gaandeweg gaan we in die richting onze doelen bereiken, en misschien buigen we de richting wel een beetje om.”’ Lees verder